Morgontider

Imorse ringde klockan 06:06. Imorgon ringer den 05:15. Förhoppningsvis somnar jag på kortare tid än igårkväll, då jag redan nu är väldigt trött. Det var jag i och för sig igår också, men att ligga i tre timmar och vänta på att somna är inte roligt. Inte någonstans och jag hatar att jag har så jävla svårt att somna. Det är nästan så att det inte känns som att det är någon idé att gå och lägga sig, jag somnar ju ändå inte. Men innan jag kan gå och lägga mig ikväll måste jag ringa farmor, men eftersom mamma vägrar sluta prata i telefon så är det ganska svårt..

Då dagens arbetspass egentligen bara var en bonus så känns det bra. 700 spänn extra liksom. Och jag kan inte låta bli att känna mig vuxen när jag har med mig matlåda till lunchen :D Fast imorgon ska jag nog tvinga någon att byta med mig, fiskpinnar är inte världens godaste, och två dagar i rad. Njae. Undrar vem jag kan lura bara.. Antagligen ingen ^^

JA! Nu lägger mamma på. Farmor, here I come! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback