Träning

Arbetspasset igår blev inte så hemskt som jag trodde. Riktigt bra blev det, och antagligen mycket på grund av de jag jobbade med. Bra människor de där.

Idag har jag varit hurtigheten själv! Det var länge sen och det känns skönt med mörheten i benen. Jag och bror spelade badminton vid elva och jag börjar komma upp i hans nivå. Okej, inte riktigt kanske, men idag var det jämnare än någonsin. Nästa gång ska jag kanske till och med vinna ett set! Närmaste jag kom idag var 14-16.. Efter det fick jag skjuts hem och han peppade mig så mycket att jag faktiskt gav mig ut och sprang i regnet. Kände mig väldigt stolt över mig själv, och jag ska verkligen försöka hålla i det här nu. Vet hur svårt jag kan ha med motivation, men på nåt sätt ska det väl gå.. Har lite planer på hur jag ska göra, ett par - tre alternativ. Jag ska lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback