20 år och 95 minuter gammal


Nu ska jag nog snart gå upp ur sängen. Mamma kom och väckte mig för en och en halv timme sen, med sång och frukost. Två paket fick jag också. Eftersom vädret ska bli lika bra som i helgen, tänkte jag låta den här dagen bli bra. Som F säger; det är din dag och den blir som du gör den. Så då ska jag börja med att göra den bra, genom att äta glass tillsammans med henne i solen. Men innan dess måste jag dammsuga och städa och duscha litegrann. Jag känner mig fortfarande äcklig från igår. Sen ska jag ha fina kläder på mig. Allt för att göra dagen bra. Jag fick världens finaste tröja imorse, nämligen.

Usch vad jag hatar att fylla år, egentligen.


Kommentarer
Postat av: voff

Grattis på födelsedagen lillskit. (:

Postat av: voff

Grattis på födelsedagen lillskit. (:

2009-04-27 @ 21:27:32
URL: http://voffen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback