Brevvän


Jag var precis inne på
www.365saker.se och läste dagens tips. Skriva brev, för hand.

Jag vill ha en brevvän. Jag har haft ett par brevvänner när jag var yngre, men nu för tiden känns det mycket roligare när jag får brev som är skrivna av en annan person, till mig. Jag brukar få av pappa lite ibland, men det är inget jag svarar på. Han får mig bara att börja gråta. Jag vill ha brev, som är skrivna till mig, och som får mig glad. Brev som jag kan spara tills jag blir gammal, brev som jag kan ta fram och minnas tillbaka.

Vem vill bli min brevvän? Jag lovar att skriva så fint jag kan. Kanske att skriva med en liten textrad från någon fin låt i varje brev, kanske lägga med en liten bild i något brev lite ibland.



Kommentarer
Postat av: voff

Då min blogglust har börjat att tryta lite så passar jag på att skriva några brev till dig i bloggen istället. Jag finner det mer inspirerande än att blogga just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback