Påsk


Jag ska börja stänga av min telefon varje helg tror jag. Så skönt var det.

Jag har haft en ganska fin helg tillsammans med min pappa, hans fru och min farmor. Jag har ätit färska ägg, ägg som var kläckta samma dag. Jag har sjungit och gett frukost på sängen. Jag har jagat hönor. Jag har kört bil och traktor. Jag har klättrat i träd för att få påskägg och jag har umgåtts med min pappa. Det var det bästa med helgen, att få umgås med honom.

Nu är jag tillbaka hemma och jag orkar inte träffa någon. Inte ens höra av mig till någon. Imorse tittade jag på Bröderna Lejonhjärta, och insåg att jag aldrig sett hela den filmen. Den var ganska bra, trots att jag blev lite konfunderad över att de uppmanade till självmord i slutet :o Sen tvättade jag mina fönster. Jag tycker om att göra det på våren. Man får se världen i ett nytt ljus, luften utanför blir klarare och allt är lite finare.

Jag undrar vad jag ska fylla morgondagen med, i väntan på kvällen. Jag hoppas på att få jobba på Citymail. Det skulle vara roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback