Survival camp


Vi har gjort Norge. Oslo är en mysig stad med kontraster. Från fina kvarter till nedklottrade byggnader till knarkkvarter till dvärgkvarter. Men vackert var det, väldigt ofta. Det blir lätt så när jag är omgiven av människor jag älskar av hela mitt hjärta. Då är vad som helst vackert.

Det var fyra alldeles underbara dagar. Vi hade en avslappnad attityd allihopa, ingen press och vi gjorde precis vad vi kände för. Vi träffade många härliga människor, både långa och korta möten. Den häftigaste vi mötte var engelskmannen. Det var synd att han skulle möta sina vänner, annars hade jag velat hänga med honom hela kvällen. Vi träffade även tre grabbar från Tunisien, så arabiska har vi lärt oss också. Och lite norska, men inte så mycket.

Vi har skrattat en hel massa, vi har lagat mat på alla möjliga sätt, och vi har promenerat. Det var en fin helg.




Här är vi och tunisierna, i vårt kaosrum. Med ett Twisterspel som matta. Det är så det ska vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback