42 dagar


Även om jag är sjukt förväntansfull och taggad inför den sjunde oktober, kan jag inte låta bli att känna mig stressad. Det är så himla mycket jag måste fixa innan jag åker. Och så himla många människor jag verkligen, verkligen vill spendera så mycket tid som möjligt med innan jag lämnar dem för minst ett år på andra sidan jorden. Ovanpå allt detta jobbar jag alltså hela september. Det känns som att allt kom lite på en gång, helt plötsligt. Men det är väl lika bra, så slipper jag gå och oroa mig och vara nervös inför resan.

Utdrag ur vad jag har kvar att göra:

- Fixa visum
- Boka biljett
- Köpa en stor resväska
- Fixa med bankkonto
- Försäkring
- Internationellt körkort

Men det löser sig. Det gör det alltid. Ni som läser här kan dessutom få förhandsinformation om att jag antagligen lär hålla någon slags avskedsfest fredagen den 25 september. Hur, var och vilka som kommer är inte alls bestämt ännu. Speciellt inte var. Men det löser sig säkert också.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Perfekt. ledig både den 25 och 26e :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback