I can't live


Jag har haft tre väldigt sköna dagar. Mycket promenerande har det blivit, och trötta har vi varit, men vi har haft trevligt. Tom Tits på måndagen tillsammans med F, och det var ett ställe för oss! Hur kul som helst :D Fast rutschkanan var en besvikelse. Sen begav vi oss, efter mycket om och men, ut från Södertälje och påbörjade resan mot Nyköping och pappa. Där spenderade vi kvällen med femkamp som vi kom sist i. Men vi hade roligt ändå. Allra sist på kvällen hämtade vi E, innan vi slocknade i våra sängar. I alla fall jag. De andra två verkar inte ha sovit så mycket.

Klockan 09:00 på tisdagen avgick bilen mot Kolmården och det var grymt. Vi såg nästan alla djur, och blev bara besvikna över delfinshowen som inte var mycket att hurra för. Sen åkte vi i Safariparken. Det var lite läskigt.

Nu är jag tillbaka i Stockholm, och direkt är jag irriterad och orkeslös. Jag klarar inte av den här staden. Därför känns det extra bra att veta att jag om i princip två månader åker härifrån. Det är det enda som rör sig i mitt huvud just nu. Verkligen det enda. Nya Zeeland, Nya Zeeland, Nya Zeeland. Jag kommer älska det. Jag vet det.

Och om tio minuter ska jag ta bilen och åka och springa. Självklart började det just regna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback