Ojoj


Det är alldeles för mycket som borde göras här hemma och jag är alldeles för trött och bakis för att ens orka tänka på det. Men det kan det kanske vara värt.

Jag blir så glad på mig själv varje gång jag lyckas föra mig i sammanhang där jag inte känner alla. Sammanhang där majoriteten är främlingar. Så därför är jag glad idag, trots illamående och extrem trötthet. Jag tror jag fick tio minuters sömn inatt. Min sängkamrat hade en tendens att sova jättetyst när jag var pigg, men så när jag precis höll på att somna började han snarka. Typiskt. Sen tog han upp all plats också. Men det gjorde inget.

Vad som däremot gör sig påmint är att jag börjar jobba klockan 05 imorgon bitti. Haha. Det är knappt jag vill tänka på det. Jag ska alltså gå upp typ 03:45. Och inatt har jag inte sovit ett jota. Kan bli intressant. Jag lär gå och lägga mig om ett par timmar, helt ärligt. Man får det när man är tjugo år. Vem bryr sig, liksom?

Nu ska jag måla lila nagellack på tårna. Istället för att plocka upp tvätt, plocka undan kläder i mitt rum, gå och köpa nytt busskort och lägga i pengar i parkeringsautomaten så inte pappas bil får parkeringsböter imorgon.

Tisdag, tisdag, tisdag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback