Sommarlov (en stund i alla fall)


Jag vill bara säga att jag trivs.

Cyklade upp för den sista mördande backen idag, och när jag kom upp och hade sån mjölksyra att jag knappt visste vad jag hette, tänkte jag "inte igen på en vecka". Jag är ledig nu, i minst en vecka och det är så himla, himla skönt. Det känns som att jag förtjänar den här ledigheten. Och det kommer bli en bra ledighet, jag ser fram emot både lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag som kommer :)

Nu ska jag snart åka iväg till en barndomsvän och ta igen lite förlorad tid. Snacka skit och mysa på hennes balkong.

Jag beställde Lars Winnerbäcks limiterade (som för övrigt inte ens är ett ord, egentligen) box idag. Cirkus 600 spänn gick kalaset på. Som hittat. Men värt. Den kommer hem i brevlådan på releasedagen och jag slipper oroa mig för att inte få någon :) Nu hoppas vi bara på en signering i år också. Då ska jag be honom ta en sväng till Nya Zeeland på sin turné. För jag kommer verkligen missa honom.

Men å andra sidan kommer jag bo tio-femton minuters promenad från stranden i ett år. Ganska enkelt val ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback