Biljard

Idag fick jag sova till i alla fall elva. Jag var lite trött när jag vaknade, men tänkte att det var lika bra att gå upp så jag kan bli trött ikväll istället, och somna. Men jag har inte gått upp ur sängen ännu. Möhö.

Igårkväll började med en helt underbart bra konsert av lite elever från Betels musikfolkhögskola. Herregud vad duktiga de var. Helt sjukt. Allihopa. Efter det mötte jag upp Pia och hennes vän Martin och vi hittade till slut ett biljardställe där vi var välkomna och där vi väntade en och en halv timme för att få spela biljard. Jag och Filip, som också hade dykt upp, var på lag. Vi förlorade. Det var mitt fel. Så Filip åkte hem. Sen förlorade jag och Pia ännu mer. Det var också mitt fel. Jag är ganska dålig på biljard.

När jag hade kommit ut från biljardstället blir jag ikappsprungen av två arbetskamrater! Paul och Tobias. Paul, som är min upplärare ju. Fick även höra vad en annan kille på jobbet sagt om mig. Jag blev glad. "M gav dig massa cred för igår, han skulle ju hjälpa dig, men du var ju typ klar när han kom så han var jätteimponerad." Tobias skulle till i princip samma ställe som jag, så vi hade sällskap hela vägen. Sjukt roligt.

Jag var glad när jag kom hem, om än mycket trött. Jag tror jag ska ut och springa senare i eftermiddag. Har inte fått tag på Jullan, men det kan ju inte vara förbjudet att springa på egen hand :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback