Sömn

Ibland önskar jag att man kunde prata allvar med sin kropp. Berätta för den att ja, jag förstår, nej, du behöver inte göra såhär mer. 

För det som är nu vet jag exakt varför, men det är lika irriterande för det. Min kropp skyddar mig mot mina tankar genom att göra mig extremt trött. Tre nätter i rad har jag sovit i snitt elva timmar, och trots det velat sova minst fem till när jag vaknat.. Igårkväll hade jag sett fram emot att se på Beck. Jag somnade tio i tio... Det är så sjukt irriterande, och inatt sov jag 13 timmar, men har fortfarande inte gått upp, just för att jag är så trött.

Jag vet exakt vad det beror på, och det gör mig sjukt arg. Gå vidare. Gör det. Och om du inte gör det, är jag inte intresserad. Sköt ditt liv, för jag sköter mitt och det är så jävla mycket enklare när du inte stör. Du gick för långt och jag bryr mig inte om du inte har gått vidare. JAG har gått vidare. Skicka dina jävla vykort till någon annan, jag vill inte ha dem och jag bryr mig inte om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback