Crash around me

För en halvtimme sen var jag och mamma på lägenhetsvisning! Dock ska varken hon eller jag flytta, utan vi var snarare nyfikna på hur grannarna ovanför har det. För de ska, tack och lov, flytta. Hoppas det flyttar in någon som för lite normalare ljud och inte går som att den väger 200 kilo.

Löpningen igår gick bra, trots slask, is och regn. Vi fick ta ett par omvägar för att inte behöva bada, typ. Sen åkte jag och mamma till min bror och åt god middag. Innan dess hade jag och Johanna bakat världens godaste (och finaste) muffins! Helt sjukt goda var det faktiskt, det är inte ofta hon och jag lyckas. Muffins med hallon och blåbär i, och med en turkos glasyr med strössel på.

Ha. Igår när vi åkte hem från min bror, en sträcka på kanske två mil, fick jag köra eftersom mamma druckit vin. Det är helt sjukt, men på hela vägen, alltså från min bror hem till att jag parkerade, såg jag inte en enda bil i backspegeln. Inte en enda! Det var som att vi var ensamma kvar. Det var lite obehagligt nästan. Sen tittade jag på Ett år med kent (så nära får ingen gå) innan jag somnade. Den är rolig. Innan jag somnade insåg jag att jag var sugen på varm choklad och bilar. Det är jag fortfarande, då jag inte ätit det än. Funderar på att ta en promenad och köpa bilar på vägen hem. För det vore faktiskt väldigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback