It was so easy last night

Hello Saferide - 25 days. Jag är lite förälskad i den låten.
Rise against - Hero of war. Jag är lite förälskad i den låten.
Timo Räisänen - About you now. Jag är lite förälskad i den låten. (Konstigt nog tycker jag inte om originalet med Sugarbabes..)

Dagens musiktips från min sida. Ett extra riktat till Felicia: Timo Räisänen - The mirrors truth. Den finns på Spotify, men jag glömde lägga in den när jag gjorde spelningslistan till dig. Fixa den, det är en cool version.

Jag gav mig fan på att genomföra den här dagen ändå. Så jag har dammsugit, fixat i mitt CV (dock inte försökt mig på det personliga brevet ännu, men det ska jag göra imorgon), bakat kakor, gått en långpromenad, installerat och avinstallerat två grejer på datorn, lagt fram ett brev jag ska posta imorgon och ringt en vän och äntligen bestämt en dag för löpning. På onsdag börjar allvaret.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Maha,. får väl lyssna på den då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback