It's the second time the bus broke down!

Jag vågar nästan säga att gårdagens fest var årets fest. Och det är bara januari. Men det var grymt, och det var roligt att ändå så pass många tagit fasta på temat och verkligen ansträngt sig. Det var mycket dans, såklart, och rösten gjorde lite ont på slutet av allt sjungande. Även klassiska lekar som Ryska posten och snurra flaskan lektes. Men årets händelse, det som jag och tre av mina vänner tränat hårt inför, blev lyckad. Vi gjorde nog lite succé. Det lär komma upp en film på youtube, och jag lovar att länka. Jag är stolt. Kvällen bjöd även på spontanuppträdande av Rififikupp, tryckare, urartad Ryska posten, varma, fina, kramar och pussar. Sen skulle jag somna i Ninas säng 120-säng tillsammans med henne och Filip. När de två somnat och Filip armbågat mig i magen tog jag beslutet att flytta ut i vardagsrummet. Där sov jag i tre timmar på golvet, med en filt över mig, tills Nina kom och väckte oss kvart över nio.

Morgonen var nästan lika rolig som kvällen! Den innehöll bland annat högläsning med extrem inlevelse ur en Kalle Anka-pocket. Det var ett mysigt dygn. Jag trivs så bra med de här människorna. Jag känner mig trygg. Jag är någon.

Jag måste bjuda på en bild så ni kan se hur snygg jag var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback