Ny design

Nu har Ina varit här och hjälpt mig att pilla lite med bloggen, så den har nu ett helt nytt utseende. Jag är faktiskt riktigt nöjd. Jag hoppas alla andra kan se de fina typsnitten jag har på rubrikerna också, och att texten i inläggen är fin. För det är de på min dator.

Jag är lite nervös inför imorgon. Jag har i alla fall förberett mig och skrivit ner lite svar på frågor som kan tänkas komma, så att jag inte sitter där i panik och inte vet vad jag ska säga. Jag måste ha ett underlag, måste ha tänkt igenom det innan. Jag tänker såklart inte ha med mig pappret dit, men ändå. Det är lättare att minnas något man skrivit ner. Men det ska nog gå bra. Jag ska i alla fall göra mitt bästa.

Kommentarer
Postat av: Ina

Det är väldigt fint på min dator :)

2009-01-18 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback