Stjärna

Jag fick ett sms för en stund sen, som både gjorde mig stolt och glad, men även gav mig en stor dos prestationsångest! I och för sig positiv sådan, jag kommer lägga ner min själ i detta, men ändå. Det är väldigt, väldigt läskigt.. Såhär stod det i smset:

Du ska få rita din egen stjärna som jag ska tatuera in.

Jag ska alltså rita en stjärna som en av världens finaste personer ska ha på sin kropp resten av livet. Är inte det lite läskigt? Men jag har en och en halv månad på mig att få fram något bra. Jag har redan ritat ett par stycken, men det krävs övning, helt klart. Jag hörde på radio imorse att kreativ och konstnärlig är något man övar sig till att bli, så min tid kanske är inne nu.

I vilket fall är det en väldigt fin gest från min vän, och jag är obeskrivligt stolt över att få vara en del av henne för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback