Vintertid

Jag har en snäll vän som tror på mig, vad jag än ger mig in på. Det sa hon alldeles nyss.

Gnutt/ <3 säger:

haha, jag fick plötsligt jätteont i baksidan av låret.. tror du man kan sträcka sig genom att bara sitta ner? :D

Felicia säger:

jag tror att du kan lyckas med allt



Annars har jag spenderat dagen inne i stan tillsammans med Ina. Har nu kirrat tröja till 90-talsfesten. Mitt hopp om hängselbyxor står till pappa och Kerstin, annars får jag fixa något annat. Jag och Ina tänkte gå på Hornsgatan och kika i second hand-affärer, men gick från slussen till typ Mariatorget och insåg att det var alldeles för kallt. Tio minus och blåst. Nejtack. Så vi åkte hem. Nu ska jag ut i kylan igen. Jag tror jag ska ha mössa den här gången.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det här är typ detbästa jag någonsin har sett



http://viktigakunskaper.blogg.se/2009/january/bygg-din-egen-mordarpanda.html

2009-01-06 @ 10:02:25
URL: http://detvackrase.blogspot.com
Postat av: C

Hahahahaha :D

2009-01-06 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback