We were laughing through the streets of Oslo

Nej, nu ska jag hoppa i säng. Ska ju trots allt upp kvart över åtta imorgon för att hinna äta frukost och väcka mina muskler innan det blir hurtighet klockan 09.30 med Jullan. Först ska jag lyssna klart på låten som heter A beautiful night in Oslo. Den ska med till Oslo, tycker jag.

På fredag ska jag hem till en familj med två barn, och en engelsk mamma. Det ska bli spännande. Det blev inget barnvaktade av lilla E idag, hon hade 39 graders feber, så det kändes inte som en så bra idé. Förhoppningsvis har hon frisknat till på torsdag, då vi ska göra ett nytt försök.

Nu hade jag velat läsa The picture of Dorian Gray, men den är hemma hos Felicia. Jag kanske ska ringa henne och be henne läsa högt för mig.. :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nana. men perfekt, jag har snart läst klart mig engna bok. Pax på din


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback