Kroppsligt


Min kropp är så bra på att anpassa sig. Jag har haft hyfsat lite att göra den senaste tiden, och nu när det börjar köra ihop sig och blir massor att göra nu i fem dagar, ja då passar det sig minsann att bli SJUK! Vad är det för stil liksom? Så idag har jag köpt ett paket piggelin och ätit massa glass. Jag köpte en korsordstidning också, men den var på tok för svår, så jag har löst typ tre ord i den =/ Snacka om slöseri. Undrar om man kan byta? Men jag hade tur, för Illustrerad Vetenskap kom idag, tidningen som kommer konstant! Seriöst, det känns som att den kommer typ varannan vecka. Min teori är att de har en massa att skriva om nu, så de skriver som fan och gör tidningar. Sen i slutet av året kommer det inga fler ^^

Jag vann även en liten vinst idag, över min telefonfobi. Ringde min ena chef och sa att jag inte kunde jobba en av veckorna som han bett mig.. Men han blev varken arg eller skällde på mig, han sa bara att det skulle lösa sig. Jag är så glad över att få jobba som brevbärare varannan vecka hela sommaren! Och enligt mig är det perfekt att få jobba varannan vecka istället för klumpvis. Då slipper jag vara låst ena delen av sommaren, nu kan jag istället leka varannan vecka :) Jag lär i och för sig kunna leka en del även veckorna jag jobbar, då det inte lär vara så mycket att göra.



Kommentarer
Postat av: voff

Häromdagen när det var så varmt så stod glassbilen utanför min port när jag kom hem så jag impulsköpte ett stort mixpaket med glass. Typiskt nog så regnar det nu men förhoppningsvis så blir det snart varmt igen så jag kan avnjuta min glass i solen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback