Söndag


Jag har ingen lust att gå upp ur sängen, bara.

Det var tjugoårsfest i Älta igår. Det var singstar, det var skratt, det var öl, det var jelly beans och det var trevligt. Mycket trevligt.

Jag har ett uppdrag idag, och det vet jag om. Ett uppdrag som tar kanske 20 minuter att genomföra, men som jag inte har någon lust med ännu. Kanske sen. Jag tänker i alla fall inte stressa. Jag är så trött på att behöva stressa hela tiden. Igår var hemskt, stressmässigt. Men när jag inte behövde stressa var igår underbart. Fina vänner i stan, och så stötte vi på en gammal lärare. Men sen var det bara att stressa igen. Om jag inte passar mig blir det väl som förra hösten. Tur att jag ska åka till Norge, så att jag kan vila upp mig. Även om jag inte lär få sova så mycket där.

Det skulle vara gott med glass. Typ Rocky road-glass. Maschmallows. Mmmm. Choklad. Shit vad gott. Synd att det inte finns någon sån glass i vår frys bara. Jag får nöja mig med ett mariekex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback