The opposite of Hallelujah


Fy fan, säger jag bara. Det har snöat HELA dagen, jag har inte kunnat se när jag har cyklat för att jag fått i ögonen. Nästa gång ska jag ha skidglasögon. Det har varit slask på trottoarerna och på vägarna, vilket leder till att däcken på cykeln slirar som FAN så fort man vrider på styret eller bromsar hårt. Så i nedförsbackar, när man i vanliga fall kan rulla på och vila benen, måste jag bromsa konstant för att inte ha för hög fart. I uppförsbackarna var det ännu jobbigare, då växeln hade fastnat på trean. Vad är oddsen liksom? Men jag klarade mig utan att ramla. Nu är jag trött och frusen.

Snart ska jag åka in till centralen och leta efter en hemlig tunnel som jag ska använda imorgon bitti. Det känns bättre att leta upp den idag, än att behöva vara orolig imorgon för att inte hitta den. Jag letar hellre idag, än klockan sju imorgon bitti.. Haha.

Jag tror mamma ska få massera mig sen. Och jag tror att jag ska köpa djungelvrål. Mmmm.

I picked up a seashell to illustrate my homelessness, but a crab crawled out of it and making it useless.
Jens Lekman är klok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback