Möh


Jag undrar vad jag ska fördriva dagen med. Jag kunde ha jobbat, men jag tror inte mitt knä hade velat det, så jag sa nej. Det finns en massa saker som jag borde göra, som att städa mitt rum, dammsuga lägenheten, plocka ur diskmaskinen och sånt där. Men det är ju så tråkigt. Jag kanske borde ta en promenad, trots knät.

Jag har dessutom börjat äta allergitabletter nu, och hoppas på att det blir lite bättre. Framförallt att tröttheten försvinner, men enligt mamma lär den inte göra det. Jag tänker hoppas ändå.

Imorgon åker min bror och hans fästmö till Japan. Jag önskar att jag också hade så mycket pengar att jag kunde dra iväg när det passade. Haha, okej, jag ska ge mig nu. Jag har verkligen inget vettigt att skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback