07:18


Jag har ingen lust att gå till jobbet idag. För jag vet vad som väntar. Det var kaos på kontoret igår eftermiddag. Det lär vara ännu mer kaos nu. Jävla DN. Vad är det för påhitt att skicka ut böcker förpackade i kartonger som inte ens kommer gå ner i hälften av alla brevinkast?

Jag har upptäckt Manu Chao. Underbara.

Jag har även ställt in alla mina planer för den här veckan. Eller, de planer jag hade för veckodagarna. Tråkigt, men jag måste. Håller på att gå under av allt som ska göras, planeras och genomföras. Min hjärna går på högvarv, har sura uppstötningar och att bli utbränd känns inte som det smartaste inför Nya Zeeland..

Ikväll hoppas jag att få sluta tidigare än kvart i fem.

Jävla DN.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Vi gömmer oss för verkligheten idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback