Spänning och stress


Den här veckan har varit bland det värsta jag varit med om. Idag ringde jag och sa att jag var sjuk, för jag pallar inte. Jag håller på att gå under. Jag känner verkligen att det inte är nyttigt för mig och min kropp och min mage att stressa så mycket som jag har gjort. Och igår var extremt. Först efter elva timmar, när jag satt på pendeln, var jag tvungen att anstränga mig och koncentrera mig på att andas lugnt; in och ut.

MEN! Igår fick jag sms av DHL, som är en budfirma för er som inte har koll, där det stod att jag hade ett paket att hämta ut. Jag förstod ingenting. Det enda jag kunde tänka mig att det var, var mina flygbiljetter. Men mamma skickade sms och sa att de kommit hem. Så med stor förväntan gick jag till Seven eleven och hämtade ut ett paket som var väldigt stort!

När jag insåg vad det var i blev jag glad, jätteglad.

Lars Winnerbäck släpper inte sin nya skiva förrän på måndag. Jag har beställt boxen. Den kom alltså igår. Jag har inte lyssnat på skivan än, men om en kvart ska jag göra det. Lyssna på den, och bläddra i boken. Den fina, fina boken som var med. Stor och ordentlig. Jag hade tänkt ta med mig den till NZ, innan jag visste hur stor den var, men nu får den nog stanna hemma..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback