För att jag inte har något bättre för mig

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev faster. Valde att bo i Sverige istället för Nya Zeeland. Började plugga på universitetet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte hitta på såna.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men min bror däremot.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, jag klarade mig i år också..
5. Vilka länder besökte du? Oj. Nya Zeeland, Australien, Thailand (bara mellanlandning dock), Norge, England, Tyskland.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Någons armar runt mig om natten.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 28 februari. Tredje mars. 16-19 september.
8. Vad var din största framgång 2011? Att lyckas resa mig från den botten jag var på, och efter det leva ut mycket av mitt självförtroende jag fått i nz.
9. Största misstaget? Nä.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom ett brustet hjärta? - Blodförgiftning och sjukhus i fem dagar.
11. Bästa köpet? Alla resor och konsertbiljetter.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Se ovanstående svar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Fina ord i mörkret, mina fantastiska vänner, min brorsdotter.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Edward Sharpe - Home, Gin Wigmore - Golden ship, The Kooks - One last time, Mumford and Sons - I gave you all.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv. Jag har varit fruktansvärt ledsen, men även väldigt glad. Men det har varit mer jämnt. Inte lika mycket berg- och dalbana som förr, och det är vi glada för.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit chanser.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ältat.
18. Hur tillbringde du julen? Hos bror med familj.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Ehm.
21. Bästa boken du läste i år? Läste väldigt många böcker. Kan dock inte minnas vilka. Men jag vet att många var väldigt, väldigt bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Lydia, Birds of Tokyo, Flobots.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns inte vad jag fick..
25. Något du önskade dig men inte fick? Och jag minns inte vad jag önskade mig heller.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Det minns jag inte heller.. Märks det hur viktig jag tycker min födelsedag är..?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja. Om Nya Zeeland och Sverige inte låg så fruktansvärt långt från varandra.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Ganska färgglad och ja. Chucks.
29. Vad fick dig att må bra? Mail från min värdfamilj, brev från Lola, att träna när jag mådde som sämst, och mina vänner såklart.
30. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många nya människor, ofta bara för en eller två kvällar. Den enda som man kan räkna som bäst är väl Jennie. Hon är rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback